2010. augusztus 4., szerda

Nickelback: Far away

Távol
  
Itt, most,
Tétlenség, hibák...
Túl rég, túl későn...
Hogy is hihettem, hogy majd megvársz?
Csak egy esély,
Csak egy lélegzet,
Hátha még egy utolsó megmaradt.
Mert te tudod,
Tudod, te tudod,


Hogy szeretlek,
Mindig is szerettelek,
És hiányzol.
Túl sokáig voltam távol.
Folyton arról álmodok, hogy velem leszel,
És soha nem mész el.
Ha nem láthatlak soha többé,
Már nincs értelme lélegeznem

Térden állva kérek
Egy utolsó esélyt egy utolsó táncra,
Mert veled még kibírom.
Bármit megtennék, hogy foghassam a kezed,
Bármit megadnék,
Bármit megadnék értünk
Bármit odaadnék, de fel soha sem adnám
Mert te tudod,
Tudod, te tudod,


Hogy szeretlek,
Mindig is szerettelek,
És hiányzol.
Túl sokáig voltam távol.
Folyton arról álmodok, hogy velem leszel,
És soha nem mész el.
Ha nem láthatlak soha többé,
Már nincs értelme lélegeznem


Olyan távol,
Túl sokáig voltam távol,
Olyan távol,
Túl sokáig voltam távol,
De te tudod, tudod, te tudod

El akartam,
El akartam modani,
Mert kellett,
Mert hallanom kellett, ahogy mondod:
Szeretlek,
Mindig is szerettelek,
És megbocsájtom,
Hogy olyan sokáig voltál távol

Lélegezz mélyeket,
Soha többé nem hagylak itt,
Hidd el!
Maradj velem, soha ne hagyj el,
Lélegezz
Soha többé nem hagylak itt,
Hidd el!
Maradj velem, soha ne hagyj el,
Lélegezz
Maradj velem, soha ne hagyj el,
Lélegezz
Maradj velem, soha ne hagyj el

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése